Ek dink ons almal het daai een persoon in ons lewens wat altyd bietjie meer gaan saak maak as die ander. Die persoon wat nie noodwendig vir liefde ‘n definisie gegee het nie, maar die een wat jou hart vir die eerste keer wakker gemaak het vir die realiteit daarvan. Die persoon wat ‘n vuur in jou kom stook het wat sonder verduideliking nie wil uitbrand nie – ongeag van die seisoene se kom en gaan.

Daar was ander na hom, ander wat wou saak maak, wat liefde probeer definieer het, maar niemand kom my ooit warm hou soos hy nie. Hy is nie die persoon wat ek eerste liefgehad het nie, maar hy is die persoon wat eerste saak gemaak het. Hy maak nogsteeds saak, want ek kan tot vandag toe nie na hom kyk sonder om die hitte te voel van die vuur wat ons destyds begin het nie.

En die Hemel alleen weet ek gee nie om my vingers te verbrand as dit beteken dat ek hom net weer kan vashou nie.

Leave a comment