Ek soek nie veel van jou nie. Ek gee nie om dat ek jou nie so gereeld sien nie. Ek vra net dat jy my sal vashou en sal lief hê as jy naby is. Ons hoef nie elke dag te praat nie. Ek wil net af en toe weet jy dink aan my ook.  Kom ons vergeet van die formaliteite van ‘n verhouding. Ek wil net joune wees en ek wil net hê jy moet myne wees, ek wil net hê ons moet mekaar s’n wees. Gee my iets om na te verlang, om na te smag terwyl jy weg is. Sodat jy sal weet hoe baie ek jou lief het sonder dat ek dit ooit hoef te sê. Ek wil nie hoor dat jy lief is vir my nie, ons hoef nie daai sinnelose sinnetjie oor en oor vir mekaar te herhaal nie. Wys dit eerder vir my. Gee my iets om aan vas te hou as jy hier is en soveel meer om na te verlang as jy weg is. Laat my toe om op my eie pad te gaan in die teenoorgestelde rigting as jy. Laat my toe om my vlerke te sprei en nuwe dinge saam nuwe mense op nuwe plekke te ervaar. Maar gee my ‘n rede om huis toe te kom, gee my iets om na terug te kom.

Leave a comment